Polityka zwrotu kosztów
Powrót
Zamówiony towar możesz zwrócić w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia (prawo to przysługuje każdej osobie fizycznej, także prowadzącej działalność gospodarczą, gdy zakup nie jest związany z prowadzoną działalnością gospodarczą).
Zwrot możesz zgłosić:
- E-mailem na adres buttercase24@gmail.com - w mailu proszę załączyć zdjęcia produktu oraz numer faktury.
Koszt zwrotu będzie brany pod uwagę w każdym przypadku.
Zwracany towar proszę wysłać na adres:
Butter case SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Wysoka 7/26,
06-500 Mława
Skarga
W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt :
- E-mailem na adres buttercase24@gmail.com - w mailu proszę załączyć zdjęcia produktu oraz numer faktury.
- telefonicznie pod numerem +48 508 027 117
Reklamacja, zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego, zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas reklamowanego produktu wraz z kompletnym podaniem przyczyny reklamacji.
a. W razie potrzeby prosimy o dołączenie dokumentacji fotograficznej oraz, jeżeli reklamacja dotyczy uszkodzeń transportowych, protokołu szkody.
b. Pomocne będzie dla nas zastosowanie jednolitego nazewnictwa dla poszczególnych elementów. Dokładne oznaczenia wszystkich części znajdziesz na ulotce dołączonej do produktu.
c. Jeżeli adres na który mamy wysłać nowy lub naprawiony produkt (po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji) jest inny niż adres, z którego odebrano reklamowany towar, prosimy o podanie prawidłowego adresu wysyłki w mailu reklamacyjnym.
Koszty odbioru wadliwego produktu od Klienta pokrywa Buttercase.
E-mail: buttercase24@gmail.com
Telefon: +48 508 027 117