Warunki świadczenia usług
Ⅰ Postanowienia ogólne
1. Regulacje prawne (określone dalej Regulaminem): zasady sprzedaży w sklepie internetowym internetowym pod adresem „https://buttercase.com.pl/” przy udostępnianiu informacji na odległość, zasady dotyczące ograniczenia dostępności w sklepie internetowym „https: //buttercase.com.pl/”, zasady dostarczania dostarczonych produktów osoby dokonującej zakupów w sklepie internetowym „https://buttercase.com.pl/”, zwane dalej Klientem, zasadami płatności przez klienta umówionej ceny, tryb postępowania reklamacyjnego i warunki odstąpienia od umowy.
2. Sklep internetowy https://metalkas.com.pl/jest prowadzony przez Buttercase SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wrocław, adres: ul. Kręta 10/U1, 50-233 Wrocław, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Wrocław XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001089657, NIP 8982304578, REGON 527889422, wysokość kapitału zakładowego 500 tys. zł, opłacony w całości.
Korespondencję:
Buttercase SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Kręta 10/U1, 50-233 Wrocław.
Szczegóły kontaktu:
adres e-mail: buttercase24@gmail.com,
numer telefonu: +48 508 027 117
Ⅱ Ilekroć w Regulaminie rozwiązania umowy
1.Regulamin – oznacza to niniejszy regulamin,
2. Sklep internetowy – oznacza sklep internetowy działający pod domeną https://buttercase.com.pl/
3. Sprzedawca – oznacza właściciela i administratora Sklepu – Buttercase Sp z o. o. z siedzibą we Wrocławiu, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0001089657, NIP 8982304578 oraz REGON 527889422,
4. Konsument – o ile Regulamin nie stanowi inaczej, za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, a także osobę fizyczną zawierającą umowę związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu jej działalności gospodarczej, udostępnianej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Gospodarce Działalność,
5. Klient – oznacza Konsumenta, a także inną osobę fizyczną, prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, a posiadającą zdolność prawną, która zamierza zawrzeć lub zawarła umowę sprzedaży ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego,
6. Towar – rzecz ruchoma prezentowana w Sklepie internetowym będąca przedmiotem umowy sprzedaży,
7. Koszyk – zestawienie produktów przygotowane z Towarów oferowanych w Sklepie na podstawie wyborów Klienta,
8. Dział Obsługi – dział obsługi Klienta Sklepu Internetowego; adres: Buttercase SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Kręta 10/U1, 50-233 Wrocław; masłow24@gmail.com.pl ; tel. +48 697 403 031,
9. Kodeks cywilny – oznacza ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 ze zm.),
10. Ustawa o prawach konsumenta – oznacza ustawę z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 134 ze zm.),
11. System – zespół współpracujących urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą odpowiedniego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 2460 ze zm.), zwane potocznie Internetem.
12. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz świąt.
Ⅲ Strona naszego sklepu internetowego działa poprawnie jeżeli :
1. korzystasz z najnowszej wersji przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera,
2. masz w przeglądarce włączoną obsługę JavaScript,
3. masz w przeglądarce włączoną obsługę plików cookies i danych stron internetowych.
4. Są to minimalne zalecane wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem informatycznym.
Ⅳ Przyjmowanie i realizacja zamówień :
1. Sprzedawca świadczy usługi świadczone drogą elektroniczną w postaci formularza rejestracyjnego, konta oraz formularza zamówienia. Usługi mogą być :
a. jednorazowe – formularz rejestracyjny, formularz zamówienia,
b. okresowe, świadczone na czas nieokreślony – konto, newsletter.
2.Usługi wskazane w ust. 1 świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Usługi te świadczone są bezpłatnie.
3.Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego równoznacznego z zaakceptowaniem Regulaminu.
4. Przeglądanie asortymentu Sklepu internetowego oraz składanie zamówień przez Klienta wymaga założenia konta w Sklepie internetowym.
5. Aby założyć konto w Sklepie, należy wypełnić formularz rejestracji, poprzez wskazanie adresu e-mail oraz ustanowienie hasła. W celu uzyskania dostępu do konta Klient powinien podać login i hasło. Login i hasło są ciągiem znaków ustalonych przez Klienta, które Klient ma obowiązek zachowania w tajemnicy i chronienia przed dostępem osób trzecich. Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w Sklepie.
6. Klient może złożyć zamówienie za pośrednictwem strony internetowej www.buttercase.pl. W celu złożenia oferty nabycia Klient wypełnia formularz zamówienia zamieszczony na stronie Sklepu internetowego.
7. Klient może składać zamówienia na Towary dostępne w Sklepie internetowym przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy oraz soboty i święta będą rozpatrywane w najbliższy dzień roboczy.
8. Zamawianie Towarów w Sklepie internetowym obejmuje następujące czynności
a. wybranie Towarów do koszyka,
b. złożenie zamówienia,
c. potwierdzenie przyjęcia zamówienia,
d. płatność.
9. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oferty zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
10. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej, wskazany przez Klienta, informację o przyjęciu zamówienia do realizacji wraz ze wszystkimi istotnymi składnikami zamówienia, w szczególności: opis Towaru, numer zamówienia, łączna cena, sposób i termin płatności, sposób i termin dostawy. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą zaksięgowania wpłaty oraz otrzymania przez Klienta oświadczenia o przyjęciu zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji.
11. Wraz z oświadczeniem o przyjęciu zamówienia do realizacji Sprzedawca prześle na wskazany przez Klienta adres e-mail zamówienie, informację o prawie odstąpienia od umowy, niniejszy Regulamin w wersji PDF, wzór formularza odstąpienia od umowy w wersji PDF, linki do samodzielnego pobrania Regulaminu i wzorca odstąpienia od umowy.
12. Informacje o Towarach zawarte na stronach Sklepu internetowego, w szczególności opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
13. Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Klient poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy, jaką zawarł z operatorem świadczącym na jego rzecz usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.
14. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez Sklep w celu ułatwienia składania kolejnego zamówienia.
Ⅴ Ceny towarów.
1. Ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej https://buttercase.com.pl/ są cenami brutto, podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy, które pokrywa Sprzedający.
3. Cena towaru widoczna na stronie sklepu internetowego https://buttercase.com.pl/ obowiązuje Klienta i Sprzedawcę w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towarów oferowanych w Sklepie, jednakże zmiana ceny towaru nie wpływa na wartość zamówienia złożonego przez Klienta przed tą zmianą.
Ⅵ Sposoby płatności
1. Klient może dokonać płatności w jednej z poniższych form :
a. przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego prowadzony w banku PKO nr. 80 1020 1592 0000 2202 0379 7057 w terminie 7 dni od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia. W przypadku braku wpłaty w podanym terminie zamówienie zostaje anulowane,
b. przelewem za pomocą systemu płatności elektronicznych PayU,
c. przelew internetowy z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych Autopay SA,
d. karta płatnicza Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
e. Płatność gotówką przy odbiorze.
2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, wysyłka następuje po otrzymaniu wpłaty. W przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności za pobraniem, płatność za towar należy uiścić kurierowi przy odbiorze towaru.
Ⅶ Warunki dostawy
1. Wszystkie Towary prezentowane w Sklepie są oryginalne, fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
2. Czas realizacji zamówienia na Towary dostępne w Sklepie Internetowym wynosi 48 godzin od momentu otrzymania przez Klienta od Sprzedawcy oświadczenia o przyjęciu zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji, z zastrzeżeniem pkt IV. 2 zdanie pierwsze Regulaminu.
3. Czas realizacji zamówienia na Towar, który będzie zamówiony do produkcji wynosi 5 dni roboczych od chwili otrzymania przez Klienta od Sprzedawcy oświadczenia o przyjęciu zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji, z zastrzeżeniem pkt IV. 2 zdanie pierwsze Regulaminu.
4. W przypadku zamówienia składającego się z kilku produktów o różnych terminach dostępności i które mają być dostarczone w jednej przesyłce, termin realizacji uzależniony będzie od skompletowania całości zamówienia, chyba że strony postanowią inaczej.
5. Zamówione Towary dostarczane są za pośrednictwem wyspecjalizowanych operatorów pocztowych i firm kurierskich.
6. Umowa zawarta pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą, dotycząca zakupu Towaru w Sklepie Internetowym jest terminowa i trwa przez czas trwania zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia jest adres dostawy wskazany przez Klienta w zamówieniu.
7. Klient wyraża zgodę na przesyłanie faktur, duplikatów tych faktur oraz ich korekt w formie elektronicznej przez Buttercase Sp z o. o., ul. Kręta 10/U1, 50-233 Wrocław korzystając z adresu e-mail podanego w zamówieniu. Jeżeli przeszkody techniczne lub formalne uniemożliwiają przesłanie faktur drogą elektroniczną, Klient zobowiązuje się do przyjmowania faktur w formie papierowej.
8. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym paragonem. Przed odbiorem przesyłki od kuriera zaleca się sprawdzenie czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona w momencie doręczenia, Klient ma prawo spisać protokół szkody w obecności kuriera i odmówić przyjęcia przesyłki.
9. Dostawy realizowane są na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granicą.
10. Na każdym etapie składania zamówienia i jego realizacji Klient może kontaktować się z Działem Obsługi Sklepu Internetowego pod wskazanym numerem telefonu (opłata zgodna z cennikiem operatora) lub pod wskazanym adresem poczty elektronicznej.
Ⅷ Odstąpienie od umowy.
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 7 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta.
2. W przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin przysługujący Konsumentowi na odstąpienie od umowy wynosi 7 dni od dnia objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
3. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w następującej formie:
a. drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres: buttercase24@gmail.com.
4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
6. Strony zobowiązane są zwrócić otrzymane świadczenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni. Dla Konsumenta termin 7 dni liczy się od dnia, w którym odstąpił od umowy, a dla Sprzedawcy termin liczy się od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. Konsument ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
9. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
10. Konsument odeśle zamówiony Towar na adres: Buttercase SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Wysoka 7/26, 06-500 Mława, Polska.
11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
12. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
13. Zgodnie z art. 38 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku umowy, której przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Ⅸ Newsletter
1. W celu zapisania się do Newslettera wymagane jest podanie adresu poczty elektronicznej Klienta oraz wyrażenie przez Klienta zgody. Klient z chwilą zapisania się do Newslettera zawiera umowę o dostarczanie treści cyfrowych.
2. Newsletter umożliwia Klientowi cykliczne otrzymywanie wiadomości e-mail zawierających informacje o Towarach i nowościach dostępnych w Sklepie Internetowym.
3. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez odznaczenie zgody na otrzymywanie Newslettera poprzez odnośnik „Wypisz się z otrzymywania wiadomości” znajdujący się w dostarczanym Newsletterze lub poprzez wysłanie żądania na adres buttercase24@gmail.com.
Ⅹ Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu Internetowego
1.Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu Internetowego (w tym związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną) należy kierować na adres poczty elektronicznej: buttercase24@gmail.com. Konsumentowi przysługuje prawo dochodzenia roszczeń wynikających z dostarczania treści cyfrowych określone w art. 43h-43q ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie 14 dni.
XI OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wyrażenia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja produktu zakupionego w Sklepie Internetowym.
2. Po dokonaniu zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawca przesyła Klientowi wiadomość e-mail z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza internetowego umożliwiającego jej wystawienie - formularz internetowy umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę , dodaj własny opis dotyczący opinii oraz zdjęcie zakupionego produktu. . W przypadku braku opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii, Sprzedawca prześle zaproszenie ponownie.
3. Opinię może wystawić wyłącznie Klient, który dokonał zakupu w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
4. Wystawienie opinii nie może zostać wykorzystane przez Klienta do działań niezgodnych z prawem, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy lub działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
5. 1.6. Opinia może dotyczyć wyłącznie produktów faktycznie zakupionych w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabrania się zawierania fikcyjnych/fałszywych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być sam Sprzedający ani jego pracownicy, bez względu na podstawę zatrudnienia.
6. Zgłoszona opinia może zostać w każdej chwili usunięta przez jej autora.
XII Właściwość Trybunału
1. Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
2. Konsument będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ze szczegółowymi zasadami dostępu do tych procedur może zapoznać się na stronie internetowej uokik.gov.pl w zakładce „Konsumenci” oraz w siedzibach powiatowych rzeczników konsumentów oraz organizacji społecznych, które zgodnie z ustawą przepisy, zajmują się ochroną praw konsumentów. (federacja konsumentów).
3. Konsument będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową może skorzystać z mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej (WIIH) i ich terenowe oddziały lub wybrać drogę arbitrażu, w szczególności stałą sądy arbitrażowe działające przy WIIH, zarówno w stolicach wojewódzkich, jak i oddziałach terenowych.
XIII Polityka prywatności i bezpieczeństwo danych osobowych
1. Wszelkie informacje dotyczące polityki prywatności i bezpieczeństwa oraz przetwarzania danych osobowych znajdziesz w zakładce Polityka Prywatności.
XIV Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych stosuje się prawo polskie.
2. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów opublikowanych na stronie Sklepu Internetowego (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sprzedawcy.
3. Nazwy, znaki towarowe i znaki towarowe wymienione na stronie Sklepu Internetowego stanowią wyłącznie własność ich właścicieli i podane są wyłącznie w celach informacyjnych.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości złożenia zamówienia, nieprawidłowe jego złożenie lub za prawidłowe działanie Sklepu Internetowego powstałe na skutek usterek technicznych, błędów systemu teleinformatycznego lub spowodowane czynnikami niezależnymi od Sprzedawcy.
5. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. W przypadku niezgodności któregokolwiek postanowienia Regulaminu z obowiązującymi przepisami prawa, Sprzedawca deklaruje bezwzględne przestrzeganie i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w miejsce zaskarżonych przepisów.
6. Aktualna wersja Regulaminu dostępna jest dla Klienta na stronie Sklepu Internetowego w zakładce Regulamin (Regulamin Sklepu Internetowego). W celu realizacji zamówienia oraz praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy sprzedaży Klient akceptuje Regulamin w trakcie składania zamówienia. Jeżeli Konsument uzna, że zaakceptowany przez niego Regulamin jest mniej korzystny od dotychczasowego, może po uprzednim poinformowaniu Sprzedawcy podjąć decyzję o wyborze aktualnego Regulaminu jako obowiązującego.